Undervisning i svampekundskab hos Helle Samsø

For dem der vil lære noget mere om svampene, herunder om svampeslægter, forveksling mellem spise- og giftsvampe og svampenes biologi arrangerer Helle Samsø svampeundervisning på adressen Kristiansmindevej 6, 6330 Padborg. Et hold skal bestå af mindst 3 personer og højest 5. Undervisningen lægges om eftermiddagen i forlængelse af svampeforeningens svampeture om formiddagen.

Undervisningen tager ca. 2 timer/gang afhængigt af tilgængeligt undervisningsmateriale. Undervisningen er gratis.

Helle kan også bookes som guide til ture uden for foreningens turkalender af private eller foreninger. Prisen for en guidet tur er mellem 500,- og 1500,- kr. alt afhængig af deltagerantal og varighed af turen. Dog max. 3 timer.