1. Søndag den 27. februar 2022 kl. 12:00 - Ordinær generalforsamling - Medborgerhuset i cafeen, Østergade 63A, 6270 Tønder (indkørsel i svinget i Vidågade)

2. AFLYST - Onsdag den 4. maj. 2022 kl. 17:00 - Soldaterskoven nord for Tønder - Mødested: P-pladsen ved Hangaren

3. Lørdag den 23. juli 2022 kl. 10:00 - Vråby Plantage, Rømø, Rømø – Mødested: P-plads ved hundeskoven, Langdalsvej

4. Søndag den 31. juli 2022 kl. 10:00 - Hønning Plantage. Mødested: Stævnepladsen nord for Rømøvej

5. Lørdag den 6. august 2022 kl. 10:00 - Stensbæk Plantage, Gram. Mødested: P-plads, Stensbækvej

6. Søndag den 14. august 2022 kl. 10:00 - Marbæk Plantage, Esbjerg. Mødested: P-plads, midt i skoven ad Sønderhedevej, hvor den deler sig i to grene

7. Lørdag den 20. august 2022 kl. 10:00 - Draved Skov, Løgumkloster. Mødested: P-plads, Dravedvej

8. Søndag den 4. september 2022 kl. 10:00 – Jørgensgård Skov, Aabenraa. Mødested: P-plads ved T-krydset Grønnevej/Jørgengårds Skovvej

9. Lørdag den 10. september 2022 kl. 10:00 – Gråsten skovene. Mødested: P-pladsen til højre neden for bakken på Felstedvej ned mod Gråsten, 6300 Gråsten

10. Søndag den 18. september 2022 kl. 10:00 - Revsø Skov. Mødested: P-plads i nordlige del af skoven ad Holbækgårdvej, som du kører til ad Vojumvej. Du kan ikke køre fra Revsøgårdvej syd for skoven ad Holbækgårdvej

11. Fredag den 23. – søndag 25. september 2022 - Weekendtur til Oddehus/Klosterhede Plantage. Tilmelding nødvendig, da der er begrænsede overnatningspladser på Oddehus. Information om tilmelding og betaling er udsendt til medlemmerne den 05.03.2022 med mail.
Priser pr. person: Overnatning Oddehus 600 kr., Campering udenfor 300 kr. og Kost 200 kr. Tilmelding og betaling af depositum 150 kr. senest 15. juni 2022. Betaling af restbeløb (afhængigt af overnatning) senest 15.08.2022. Betaling sker på konto nr. 7933 1030209 og husk at angive navn.

12. Lørdag den 1. oktober kl. 12.00 – Svampens dag – Kelstrup Naturskole. Mødested: Stokkebrovej 1B, Holdbi, 6340 Kruså

13. Søndag den 9. oktober 2022:
Kl. 10.00 - 12.00 - Svampetur i Frøslev Plantage/Frøslev Polde. Mødested: Karsten Thomsens Plads lige før indgangen til Padborglejren. Du kører via Fårhus ad Ryttergabsvej og fortsætter ad den til du møder Karsten Thomsens Plads på din venstre hånd lige før Padborglejren. Alle kan deltage i svampeturen uden tilmelding.
Kl. 13.00 - Fællesspisning hos Helle Samsø, Kristiansmindevej 6, 6330 Padborg. Tilmelding nødvendig. Det koster 30. kr. pr. deltager. Tilmelding er først endelig, ved betaling af 30 kr. pr. person på konto nr. 7933 1030209, husk at angive navn ved betaling. Der er plads til 25 deltagere og man optages efter "først til mølle - princippet".

14. Lørdag den 15. oktober 2022 kl. 10:00 - Kollund Skov. Mødested: P-plads på Skomagerhusvej. Kør mod syd ad Skomagerhusvej fra Fjordvej

15. Søndag den 23. oktober 2022 kl. 10:00 - Årup Skov, Aabenraa. Mødested: P-plads på Årup Skovvej

16. Lørdag den 29. oktober kl. 10.00 – Kelstrup Fredsskov, Sønderhav. Mødested: P-pladsen ved Frueskovvej. Kør fra landevej 401 (Sønderborgvej) ad Frueskovvej til P-pladsen

17. ÆNDRET MØDESTED OG -TID - Lørdag den 26. november kl. 10.15 – Juleafslutning. For foreningens medlemmer. Tilmelding nødvendig. Mødested:  Medborgerhuset i Tønder, Østergade 63A (indkørsel i svinget i Vidågade)
Invitation udsendes særskilt med oplysning om tilmelding og pris.