Foreningen til Svampekundskabens Fremme - Forening med formålet i alle dele af Danmark at udbrede kendskabet til svampe - naturvidenskabeligt og praktisk -, samt virke for beskyttelse af truede svampearter.

Svampeguide.dk - Søge oplysninger om: Hvad er svampe og svamperiget. Svampenes betydning i naturen og deres giftighed. Hvordan bestemme svampe?

Danmarks Svampeatlas - Bestemme, diskutere, indlægge og søge oplysninger om fund af danske svampe.

MycoKey -  Internetsystem til svampeidentifikation og med svampeinformationer.

Naturbasen.dk - Dyreriget, planteriget, svamperiget, bakterier og protozoer - herunder artsliste over svampe og fotos af svampe.

Stens Svampeherbarie - Denne del af Stens Hjemmeside indeholder fundene af en gammel fanatisk svampesamler, specielt fotos af svampe.

www.østershatte.dk - Skyttegårdens Østershatte Aps sælger dyrkningsposer podet med østershatte samt mycelium af forskellige spisesvampe.