1. Søndag den 29. januar 2023 kl. 14:00 - Kursus i svampedyrkning - Sovgodt8 B&B, Grænsevej 8, Sæd, 6270 Tønder. Tilmelding sker ved at betale kr. 150 senest 15. januar 2023 til Kreditbanken reg. nr. 7933 kontonr. 1030209 – husk at skrive ”Svampedyrkning”.
  2. Torsdag den 2. februar 2023 kl. 13:00 - Vi mødes kl. 13:00 - Soldaterskoven nord for Tønder - Mødested: P-pladsen ved Hangaren. Kør ind mod vest fra Ribe Landevej ca. 100 m nord for Zeppelin Museum Tønder og følg grusvejen til Hangaren. Vi samler spiselige vintersvampe.
  3. Søndag den 26. februar 2023 kl. 12:00 - Ordinær generalforsamling - Medborgerhuset i cafeen, Østergade 63A, 6270 Tønder (indkørsel i svinget i Vidågade). Se indkaldelse på dette link: http://vesteregnenssvampeforening.dk/index.php/foreningen/generalforsamlinger/2023
  4. Onsdag den 3. maj. 2023 kl. 17:00 - Soldaterskoven nord for Tønder - Mødested: P-pladsen ved Hangaren
  5. Søndag den 23. juli 2023 kl. 10:00 - Vråby Plantage, Rømø, Rømø – Mødested: P-plads ved hundeskoven, Langdalsvej
  6. Lørdag den 5. august 2023 kl. 10:00 - Stensbæk Plantage, Gram. Mødested: P-plads, Stensbækvej
  7. Søndag den 20. august 2023 kl. 10:00 - Hønning Plantage. Mødested: Stævnepladsen nord for Rømøvej
  8. Lørdag den 2. september 2023 kl. 10:00 - Draved Skov, Løgumkloster. Mødested: P-plads, Dravedvej
  9. Søndag den 10. september 2023 kl. 10:00 - Revsø Skov. Mødested: P-plads i nordlige del af skoven ad Holbækgårdvej, som du kører til ad Vojumvej. Du kan ikke køre fra Revsøgårdvej syd for skoven ad Holbækgårdvej
  10. Lørdag den 16. september 2023 kl. 10:00 – Jørgensgård Skov, Aabenraa. Mødested: P-plads - Jørgengårds Skovvej. Fra Aabenraa by ad Jørgensgård Skovvej. Midt i skoven har vejen et blødt venstresving. Ca 200 m efter svinget ligger P-pladsen på højre side lige efter en skovvej ogsåtil højre (Grønnevej på Google Maps).
  11. Fredag den 22. – søndag den 24. september 2023 - Weekendtur til Klosterhede Plantage. Overnatning Vesterbækhus, Fjordvejen 9, 7570 Vemb, der har 24 sengepladser.
    Tilmelding nødvendig. Tidspunkt for tilmelding, betaling m.m. meldes ud senere
  12. Søndag den 1. oktober 2023 kl. 10:00 - Gråsten skovene. Mødested: P-pladsen i T-krydset Feldstedvej/Skovvej, 6300 Gråsten. Der er Gråsten Æblefestival 30. september – 2. oktober 2023.
  13. Lørdag den 7. oktober 2023 kl. 12.00 – Svampens dag – Kelstrup Naturskole. Mødested: Stokkebrovej 1B, Holdbi, 6340 Kruså
  14. Søndag den 15. oktober 2023
    Kl. 10.00 - 12.00 - Svampetur i Frøslev Plantage/Frøslev Polde. Mødested: Karsten Thomsens Plads lige før indgangen til Padborglejren. Du kører via Fårhus ad Ryttergabsvej og fortsætter ad den til du møder Karsten Thomsens Plads på din venstre hånd lige før Padborglejren. Alle kan deltage i svampeturen uden tilmelding
    Kl. 13.00 - Fællesspisning hos Helle Samsø, Kristiansmindevej 6, 6330 Padborg. Tilmelding nødvendig. Det koster 30. kr. pr. deltager. Tilmelding er først endelig, ved betaling på konto nr. 7933 1030209, husk at angive navn ved betaling. Der er plads til 25 deltagere og man optages efter "først til mølle - princippet"
  15. AFLYST pga. dårligt vejr. Lørdag den 21. oktober 2023 kl. 10:00 - Årup Skov, Aabenraa. Mødested: P-plads på Årup Skovvej
  16. Søndag den 29. oktober 2023 kl. 10:00 - Kollund Skov. Mødested: P-plads på Skomagerhusvej. Kør mod syd ad Skomagerhusvej fra Fjordvej. Husk sommertid er slut.
  17. Lørdag den 4. november 2023 kl. 10:00 - Kelstrup Fredsskov, Sønderhav. Mødested: P-pladsen ved Frueskovvej. Kør fra landevej 401 (Sønderborgvej) ad Frueskovvej til P-pladsen
  18. Lørdag den 11. november 2023 kl. 10:00 – Sønderskov, Aabenraa. Mødested: P-pladsen ved Sønderhesselvej. Efter svampeturen afholdes en eftermiddag med madlavning af indsamlede svampe på Jejsing skole. Dagen slutter med spisning af de tilberedte svamperetter. Der vil blive udsendt information med tilmeldingsfrist m.m. en måneds tid i forvejen til alle foreningens medlemmer
  19. Lørdag den 18. november 2023 kl. 10:00 – Lerskov Plantage, Aabenraa. Mødested: P-plads på Tingvej, ca. midt i skoven ved hundeskoven.
  20. Lørdag den 25. november 2023 – Julearrangement i Rejsestalden på Damms Gård, Gråstenvej 12, Felsted, 6200 Aabenraa