Programmet kan blive ændret bl.a. som følge af restriktioner (covid-19), hvilket i givet fald løbende bliver opslået som nyheder på hjemmesiden

1. AFLYST ind til videre. Søndag den 25. april 2021 kl. 12:00 - Ordinær generalforsamling - Medborgerhuset i cafeen, Østergade 63A, 6270 Tønder (indkørsel i svinget i Vidågade).
2. Lørdag den 24. juli kl. 10.00 – Stensbæk Plantage, Gram. Mødested: P-plads, Stensbækvej
3. Søndag den 1. august kl. 10.00 – Vråby Plantage, Rømø, Rømø – Mødested: P-plads ved hundeskoven, Langdalsvej
4. Lørdag den 7. august kl. 10.00 – Frøslev Plantage/Frøslev Polde. Mødested: Karsten Thomsens Plads lige før indgangen til Padborglejren. Du kører via Fårhus ad Ryttergabsvej og fortsætter ad den til du møder Karsten Thomsens Plads på din venstre hånd lige før Padborglejren.
5. Søndag den 15. august kl. 10.00 – Marbæk Plantage, Esbjerg. Mødested: P-plads, midt i skoven ad Sønderhedevej, hvor den deler sig i to grene.
6. Lørdag den 21. august – Hønning Plantage. Mødested: Stævnepladsen nord for Rømøvej
7. Lørdag den 4. september kl. 10.00 – Draved Skov, Løgumkloster. Mødested: P-plads, Dravedvej
8. Fredag 10. - søndag12. september - Weekendtur til Oddehus/Klosterhede Plantage. Tilmelding til Lotte Bols nødvendig, da der er begrænsede overnatningspladser på Oddehus. Tidsfrister for tilmelding og betaling meldes ud senere.
9. Søndag den 19. september kl. 10.00 – Stenderup Skovene, Kolding. Mødested: P-plads ved Caféen, Løveroddevej 12, 6092 Sdr. Stenderup
10. Lørdag den 25. september kl. 10.00 – Årup Skov, Aabenraa. Mødested: P-plads på Årup Skovvej
11. Lørdag den 2. oktober kl. 12.00 – Svampens dag – Kelstrup Naturskole. Mødested: Stokbrovej 1B, Holdbi, 6340 Kruså
12. Søndag den 10. oktober:
Kl. 10.00 - 12.00 - Svampetur i Frøslev Plantage/Frøslev Polde. Mødested: Karsten Thomsens Plads lige før indgangen til Padborglejren. Du kører via Fårhus ad Ryttergabsvej og fortsætter ad den til du møder Karsten Thomsens Plads på din venstre hånd lige før Padborglejren. Alle kan deltage i svampeturen uden tilmelding.
Kl. 13.00 - Fællesspisning hos Helle Samsø. Det koster 30. kr. pr. deltager. Tilmelding til Lotte Bols på tlf. 21 48 03 37, eller mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Tilmelding er først endelig, ved betaling af 30 kr. pr. person på konto nr. 7933 1030209, husk at angive navn ved betaling. Der er plads til 25 deltagere og man optages efter "først til mølle - princippet". Mødested: Kristiansmindevej 6, 6330 Padborg.

13. Lørdag den16. oktober kl. 10.00 – Kelstrup Fredsskov, Sønderhav. Mødested: P-pladsen ved Frueskovvej. Kør fra landevej 401 (Sønderborgvej) ad Frueskovvej til P-pladsen
14. Søndag den 24. oktober kl. 10.00 – Kollund Skov. Mødested: P-plads på Skomagerhusvej. Kør mod syd ad Skomagerhusvej fra Fjordvej
15. Lørdag den 30. oktober kl. 10.00 – Revsø Skov. Mødested: P-plads i nordlige del af skoven ad Holbækgårdvej, som du kører til ad Vojumvej. Du kan ikke køre fra Revsøgårdvej syd for skoven ad Holbækgårdvej
16. Lørdag den 27. november kl. 10.30 – Juleafslutning. For foreningens medlemmer. Tilmelding nødvendig. Invitation udsendes særskilt med oplysning om tilmelding, pris m.m. Mødested: Medborgerhuset i cafeen, Østergade 63A, 6270 Tønder (indkørsel i svinget i Vidågade)