Billeder (galleriet) ligger nu på hjemmesiden under menuen "Svampearter". Billedgaleriet er forenklet, og der vises nu kun billeder af svampearter, som er placeret i grupper af svampeslægter i alfabetisk rækkefølge.
Jeg har forsøgt at gøre galleriet overskueligt og let at bevæge sig rundt i. Jeg håber, at du får glæde af billederne.
Billedgaleriet vil løbende blive udvidet med nye billeder og forhåbentlig nye arter.
Regnar Sørensen

Foreningens aktivitetsplan ligger på siden "Aktivitere 2019" og referat af generalforsamlingen den 24. februar 2019 ligger på siden "Foreningen/Generalforsamlinger/2019".

Tilmelding sker til Lotte Bols på tlf. 21 48 03 37eller mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Alle tilmeldte skal desuden betale et depositum på 100 kr. pr. person senest 15. marts 2019. Indendøres overnatningspladser på Oddehus bliver tildelt efter betalingsdato.

Det resterende beløb for turen 550 kr. pr. person skal betales senest 1. juni 2019. Er restbeløbet ikke betalt til tiden er din tilmelding bortfaldet. Depositum vil i så fald kun blive refunderet, hvis pladsen/pladserne kan besættes af andre. Der oprettes en venteliste, såfremt der er flere end 22 tilmeldte til overnatning på Oddehus, og pladsen/pladserne vil blive tilbudt den /de næste medlemmer på ventelisten, efter den 1. juni 2019.

Medlem(-mer) der ikke får plads på Oddehus, men ønsker at deltage, kan leje hytter ved Tangsøcentret. Her er 7 hytter med hver 1 dobbeltseng, 1 køje/etage seng og 2 madraser på hemsen (på gulvet).  4 – 6 sengepladser. Disse hytter skal medlem(-mer) selv arrangere leje af. Hjemmeside:  http://www.tangsoecentret.dk/luksushytter.html -  Tlf.: 97 88 12 99

Det er selvfølgelig muligt for lejere af hytterne at deltage i alle fællesspisningerne på Oddehus mod betaling af kr. 150,- pr. person.

Betaling af depositum og restbeløb sker til Kreditbanken reg. nr. 7933 kto. 1030209. Husk at angive hvad betalingen omhandler og hvem der er omfattet af betalingen under teksten i homebank.

Søndag den 07.04.2019 kl. 14:00 mødes vi i Hønning Plantage til en gåtur i skoven i anledning af foreningens 35 års stiftelsesdag (04.04.1984). Mødested: Stævnepladsen nord for Rømøvej. Medbring selv kaffe og kage.

Når vi har gået en tur i skoven drikker vi kaffe og spiser medbragt kage i shelteren. Bestyrelsen håber at se mange medlemmer. Du skal ikke tilmelde dig; men bare møde op. Husk påklædning og fodtøj, der passer til vejret.

Kontingent er 50 kr./person for medlemmer over 18 år, og det skal betales senest 1. april 2019 på konto i Kreditbanken reg. nr. 7933 kto. 1030209.

Husk at angive "Kontingent" og navn på det medlem/de medlemmer betalingen omhandler under teksten i homebank.